HR specialista procesů pro získání „HR Excellence in Research Award“

 

Botanický ústav AV ČR, v. v. i.

Do našeho týmu na pracovišti v Průhonicích hledáme kolegu/kolegyni na pozici

HR specialista procesů pro získání HR Excellence in Research Award“

  • HR specialista je klíčovou osobou, která řídí proces získání a udržení ocenění „HR Excellence in Research Award“ (HR Award), udělovaného Evropskou komisí. Je zodpovědný za vytváření a vyhodnocení analýzy stávajícího stavu (GAP analýza) a Akčního plánu, nastavení Etického kodexu a Strategie rozvoje lidských zdrojů a její propojení s celkovou strategií rozvoje organizace.
  • V letech 2020 – 2022 pracuje jako člen týmu projektu „Botanický ústav: příležitosti pro rozvoj kariéry a získávání talentů“.
  • Po ukončení projektu se předpokládá pokračování práce v personálním oddělení.

 

 

Co u nás bude HR specialista dělat?

  • Sleduje naplňování principů „Evropské charty pro výzkumné pracovníky a Kodexu chování pro přijímání nových pracovníků“ a podmínek pro udělení HR Award ve spolupráci s vedením projektu a zpracovává povinné dokumenty pro udělení a udržení HR Award, zapracovává připomínky a aktualizuje Akční plán pro období udržitelnosti.
  • Ve spolupráci s vedením projektu komunikuje s Evropskou komisí.
  • Ve spolupráci s vedoucím personálního oddělení řídí nastavení implementace nových HR procesů v organizaci. Sleduje naplňování definovaných HR procesů a příp. navrhuje jejich změny podle aktuálních potřeb organizace.
  • Ve spolupráci s ostatními odborníky se podílí na vytvoření a zavedení otevřených a transparentních procesů výběrových řízení.
  • Věnuje se odborně naplňování Akčního plánu v oblasti vzdělávání a mentoringu, rozvoji mezinárodní spolupráce a organizuje akce ve spolupráci s ostatními členy týmu.
  • Spolupracuje  úzce s vedením projektu, managementem ústavu, externími dodavateli služeb v rámci projektu, s odbornými poradci a interními specialisty pro implementaci při nastavení Strategie rozvoje lidských zdrojů, akčních plánů a při definování Strategie udržitelného rozvoje organizace.
  • Jedná s vedením projektu a organizace o zajištění udržitelnosti Strategie rozvoje lidských zdrojů do budoucna a vytváří Akční plán pro období udržitelnosti po roce 2022.
  • Účastní se pravidelných schůzek odborného týmu, příp. schůzek celého realizačního týmu. Podílí se na průběžné a závěrečné detailní evaluaci odborné části projektu.

Požadujeme

  • Zkušenosti s nastavením strategií v komplexním HR;
  • znalost pracovně právní legislativy;
  • velmi dobrou znalost angličtiny, výběrové řízení bude vedeno v angličtině;
  • odbornou praxi na obdobné pozici alespoň 3 roky;
  • samostatnost a časovou flexibilitu.

Oceníme

  • Komunikační schopnosti, týmový duch;
  • ochotu učit se novým věcem a schopnost prosadit svůj názor;
  • pozitivní vztah ke vzdělávání, vědě a výzkumu;
  • zkušenosti z práce v prostředí výzkumné organizace;
  • zkušenost s vedením otevřených a transparentních procesů výběrových řízení, včetně výběrových řízení na pozice otevřené pro zahraniční pracovníky;
  • řidičský průkaz sk. B.

 

Nabízíme

  • Zajímavou a tvůrčí práci;
  • krásné prostředí Průhonického parku a zázemí špičkového vědeckého pracoviště;
  • motivační mzdové ohodnocení;
  • vzdělávací kurzy a školení s možností krátkodobých výjezdů do zahraničí;
  • pestré zaměstnanecké benefity (stravenky, 25 dní dovelené, 5 dní sick days, příspěvek na penzijní pojištění, Multipass kartu, možnost stravování a parkování na pracovišti;
  • mobilní telefon a notebook;
  • flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.

Předpokládaný nástup: leden 2020 nebo dohodou.

Strukturovaný životopis s motivačním dopisem v českém a anglickém jazyce zasílejte do 11. 12. 2019. Předpokládaný termín pohovorů bude v týdnu od 16. 12. Pro více informací kontaktujte Jaroslavu Odvárkovou, tel. 271 015 140, e-mail: jaroslava.odvarkova@ibot.cas.cz.

„Projekt „Botanický ústav: příležitosti pro rozvoj kariéry a získávání talentů“ (reg. číslo   CZ.02.2.69/0.0/0.0/18_054/0014676) je spolufinancován Evropskou unií a státním rozpočtem.“